Thursday, February 9

✾◕ ‿ ◕✾


ASSALAMUALAIKUM

hype,,,,
today nak cerita about my yayunx + mushuk,,,dis is my only one !!
keyh,,,nak cite sikit pasal yayunx saya neyh,,,,urm,,,
orang nye biasa2 jew,,,,tapi,,,pada saya,,dah cukup cute dah,,
tomey jew !!! luff dye taw !!!!
study?? nop,,,yayunx keje lhaa,,,
dye askar,,,hah !!! cam tak caya jew kan,,,
kenal dye memang tersangat lama lhaa an,,,7 tahun dah,,,
dari dye murid sekolah menengah sampai lhaa dah 22 years old,,,,
tue dah pown,,, ( lau dye taw abiz kena hempok ),, =)

owh,,,dye tersangat lhaa penyabar,,,,
coz saya neyh tersangat lhaa kuat cemburu, kuat merajuk, kuat marah,,,,
hish !!! semua nye kuat lhaa,,,,hihik,,,
tu lhaa kata orang tue2 eak,,,api pasangan nye tanah,,,
air?? oh nop2,,,,tak semua api boleh padam dengan air,,,,

kiteorang ney bercinta jarak jauh taw,,,,
sorang kat kedah and sorang lagi kt johor,,,,
huh !! mesti lhaa dye yang kat kedah,,,saya nak dok jauh dari family??
ohh !!! tidak !!!!
kiteorang pown teramat lhaa jarang nak jumpa kan,,,
2 bulan sekali pown susah,,,,
apa nak buat,,,,kena lhaa faham dengan kerja dye,,,
tapi yang paling best,,,,even macam mana pown,,,
dye always spent time untuk saya,,,,
kiteorang selalu call and mesej jew lhaa,,,,
kesian kan,,,

walaupown cam tu,,,
saya cyunk yayunx ketat2 taw,,,,
luff soooooo much !!!









♥ TANGS FOR YOUR READING !! MUAXX ♥

2 Orang Berceloteh:

  1. awak sayang dyer jewk kew?
    abez i mcm ner ? u nie !
    smpai ati wat i mcm nie..
    xsayang i ha 2...
    wakakaka...

    tumpang lalu..
    saje wat kecoh kt snie..
    (sket mata tgk owg bhgia)
    hahha..

    ReplyDelete
  2. hehe,,,,cyunk kamoo gak lhaa Ain Syahirah Suhaimi,,,,tengok,,,betapa cyunk kat kamoo cmpy sanggup taip nama kamoo panjang2,,hihik,,,

    ta mo lhaa cakit mate,,,,ta ame ag kamoo jumpa lhaa uh penawar aty,,,, =)

    ReplyDelete

hypE !!
✿komEN lhAa kAt s!n! ~
✿tAngZ