Wednesday, February 1

r!not !!


ney lhaa rinot saya,,,,dulu dye gemok cam ney,,,,
tapi sekarang dye dah kurus,,,,da kurang khasiat,,,
maklum lhaa,,,da lama hidup kan,,,,hehek,,,
ney ada sikit latar belakang rinot,,

nama : miss rinot
d.o.b : 1 April 2010
p.o.b : billion segamat
umur : 2 tahun 10 bulan genap ( utuk hari ney taw )
yang melahir kan : fizy a.k.a debab
cita2 : nak jadi cam mama dye ( huhu )
idola : mesti lhaa maam dye kan ( perasan jew )
favourite colour : pink


okeyh,,,,tu pasal rinot saya,,sekarang nak cite pulak pasal bezday boy yang pernah saya cerita sebelum ney,,,
ak taw sape??


 ney orang nye,,,,poyo jew kan,,,hahak,,, (jangan dye taw sudah lhaa)
tengok dye,,debab kan,,,memang pown,,
ney boyfiee saya,,,,kawan since dari form 1,,,
even kadang2 lost contact tapi still friend lagi,,,
problem kadang2 suka cerita kat dye,,,
hoho,,dye selalu kena kacau dengan saya time saya bosan,,,
dah hobi saya kacau orang,,nak buat apa kan,,,hihik,,,,


cukup lhaa tu,,,next time nak cerita pasal girlfiee saya pulak keyh,,,,
tata !!!



♥ TANGS FOR YOUR READING !! MUAXX ♥

0 Orang Berceloteh:

Post a Comment

hypE !!
✿komEN lhAa kAt s!n! ~
✿tAngZ