Thursday, February 16

HATI



ellopz !!
today nak cite bout hati lhaa,,,
yep,,,memang saya sakit hati,,,
dah bernanah dah kowt,,,
urm,,,sape yang buat??
mesti lhaa yayunx yang buat,,,
dye selalu buat aw,,,
tapi,,,,cyunk kat dye meyh,,,

nak taw??
last day ingat kan dye nak pujok taw,,,,
p last2 dye buat cam ta de pape jew kan,,,
wah !! sangat melampau,,,, ='(

dye mesej dah lhaa nak ta nak jew,,,,reply pown,,
alahai !! sepatah2,,,,then ta tanye pape pown,,
juz answer my question,,,,
urm,,,ta pe,,,still ley go on lagi,,,
diam kan jew,,,

tibe2 malam uh,,,ingat nak lhaa 3G dengan dye,,
memang dah kangen bangat same dye,,,
tapi ley pulak dye tengok cite OMBAK RINDU!!
padahal dah tengok dah tu,,,
siap ajak mesej jew kan,,,,
wah2,,,,gunung berapi memang dah meletup dah time tu,,
tapi beza nye gunung berapi kua lava kan,,,neyh kua air mate !!

ish,,,pulak tu dye cakap ta ley nak topap,,,,
memang rasa nak topup kan jew dye,,,,
tapi memandangkan masalah kewangan ckunk neyh,,,
tambahan pulak merajuk dengan ibu,,so kena berjimat,,,

wah,,,lama tu nak tunggu dye gaji kan,,kan?? kan??
dye cam saje nak jauh kan diri jew taw,,,,
saya yang tak bekerja neyh pown ley spent kan wet topup,,,
kalo bole ta nak ta contact dye langsung even sehari pown,,
tapi dye???

agak nye pe yang dye rasa eak??
dye ta de rasa cam apa yang saya rasa ke eak??
dye da ta cyunk saya lagi ke eak??
saya jew ke yang cyunk separuh mati kat dye??

hanya dye yang taw,,,
okeyh,,,,
nak bawak hati yang luka gy bercuti dulu,,,
huhuhu,,,tata,,,

♥ TANGS FOR YOUR READING !! MUAXX ♥

0 Orang Berceloteh:

Post a Comment

hypE !!
✿komEN lhAa kAt s!n! ~
✿tAngZ